Dåligt humör

Jag vaknade på rätt sida idag, men det ändrades snabbt.

Usch vilket urdåligt humör jag är på just nu. Det är så himla mycket som behöver göras. Typ storstäda hela huset, baka, tvätta med mera med mera.

Imorgon fyller jag år och då vill jag gärna att huset är i okej skick
. Visst de som kommer hit har väl sett huset i betydligt sämre skick än vad det är just nu, städmässigt, men jag vill att det ska se bra ut.

Jag skulle behöva åka in till stan o köpa lite vit färg till kökssoffan.
Vill köpa det i en "riktig" butik, där det finns kunnig personal. Ett så stort jobb vill jag ha bra gjort. Känns som att den ska stå i köket i många år, många olika rumpor ska sitta på den, så då ska den hålla färgen:)



Innan vi flyttade från lägenheten så vet jag att jag hade massor med knappar.
(Vanliga knappar som man syr på kläder). Idag har jag letat, letat och letat efter dem och hittar dem inte. Jag vet inte om jag har kastat dem eller gett bort dem, men det är galet jävla irriterande eftersom att jag skulle ge bort dem till välgörande ändamål nu:(. Faaan.



Näe, det här blev ett alldeles för bittert och surt inlägg. Jag avrundar här och lägger in två bilder på de röda skönheterna som vi åt igårkväll:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0