34+4

När jag väntade Oliwer så gick vattnet idag. V 34+4. Kl 6.00 på morgonen.

Idag är jag i v 34+4 och vattnet har inte gått. På natten kl 01.35 föddes Oliwer. Det här kommer att bli mitt livs längsta graviditet;) Men vad gör det? Den som väntar på nåt gott?;)


Oliwer är lämnad på förskolan. Åh vad det gick bra. Han slängde av sig skorna och tjocktröjan och sprang in. Han hann inte ens säga hej då;). Äntligen har det lossnat! Han har pratat väldigt mycket om sin gamla förskola. Men nu äntligen vill han gå till sin nya:D

Nu ska han vara där och leka ända tills kl 16, då äntligen får jag hem honom.
Det är skönt när han är där, men det bästa är ändå att ha honom hemma. Min lilla gos.

Jag ska in till stan till kl 11. Ska till BM och höra vad hon har att säga. Hon kommer förmodligen säga att bebisen inte har vänt sig, och att jag kommer få en tid till läkare för vändning. Suck och stön.


Nehe, ska man ta sig en lyxig långfrukost? Åt bara lite kräm tillsammans med Oliwer i morse. Är sugen på frukostbuffé. Jajjemen på söndag, då blir det frukostbuffé på båten:D Yeeeey!!



Jag lääääängtar tills på lördag!!


Postat av: Emelie, mamma till en busunge o en prinsessa

Hihi,så än så länge ska du på kryssningen iaf, hoppas bebisen iaf stannar till den är över ;)



Tack, önskar er en trevlig dag oxå ! Kramis

2011-08-23 @ 10:43:31
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0