Slöat

Jag och Oliwer har bara tagit det lugnt och slöat sen vi kom hem från jobbet och dagis. Vi har legat och gosat i soffan och bara haft det mysigt:)




Bild från Kolmården i måndags.




Våra skor som inhandlades på Skopunkten. De svarta med "blingbling" tänkte jag nog ha på Mammabloggalan:)

Oliwer valde sina röra "hund" foppatofflor helt själv:)



Nääe ni, gott folk, nu blir det sängen för mig. Klockan ringer 3.20 imorgon igen och jag är helt galet trött redan nu;)

Sov gott!!

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Mysig dag ni haft :)

Kram

2011-04-27 @ 22:28:21
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Emma / Nyköping

Hitta din sida genom en vän :) Åh vilken fin blogg du har !! Älskar skooor :) hihi !!

vart ska ni flytta , har förstått att ni har skaffat hus , va härligt ! :)

Ha en fortsatt trevlig dag :9



kram Emma .

2011-04-28 @ 00:22:40
Postat av: Nadja

Fina skor du hittat, dom svarta blir nog jättebra till galan =)

2011-04-28 @ 11:53:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0