Min fina kille efter besöket hos frisören ...

20110401086 (MMS)

Min fina kille efter besöket hos frisören igår. Han tycker själv att han inte är ett dugg fin, men jag tycker att han blev jättefin:) ser ut som en Oliwer nu, ingen Oliwia:)


Postat av: veronica johanssojohansson

Bara bra med oss tack :) han blev ju jätte fin ju :) trevlig helg till er Kramizzar

2011-04-02 @ 16:01:30
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, helgens blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-700 unika besökare/dag, du kan även ställa en frågestunden och bli länkad direkt:),vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

2011-04-02 @ 20:18:39
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0