Helg

Japp, Nu är det faktiskt helg!

Jag kompade ut vid 12 tiden idag, åkte hem och tittade på Lyxfällan (råkade visst somna mitt i igårkväll... Tur att man kan kolla via tv3.se/play;))

Efter Lyxfällan sov jag ett par timmar och vaknade med en genomtäppt näsa. Vafaan. Jag har varken tid eller lust att bli sjuk nu, men efter lite nässpray och lite pizza så känns livet lite bättre;)


När vi satt ute på balkongen och åt pizza så bestämde vi att vi skulle åka in till hamnen i Nyköping en sväng. Titta på lite båtar och njuta av det fina vädret.


Tar med kameran, det kanske visas upp nån bild här sen:)

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

låter som en perfekt avslutning på dagen vännen!

Kramar

2011-04-29 @ 18:50:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0