God morgon lediga onsdag!

God morgon!

Vill börja med att säga att herre jösses vad bloggen lider just nu när jag jobbar. Jag är så trött på kvällarna att jag inte har inspiration till att skriva något alls.

Jag har ju börjat jobba kl 4.30 igen (efter att ha börjat kl 6 i tre månader). Det är slitigt så här i början men jag kommer snart vänja mig igen.


I måndags var jag och Agnieszka på fortsättningskursen på systemkamera. Vi började med en uppfräschning från grundkursen, vilket var väldigt behövligt.
Sen delade vi in oss i grupper och tittade i stora böcker med superfina fotografier i, och diskuterade hur de var tagna, med vilket sorts objektiv osv. Svårt, men roligt.

Nästa vecka ska vi träffas utomhus och fotografera:) Ser jag fram emot!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0