Ensamlördag.

Darlingen är iväg och spelar poker med sina killkompisar så jag och Oliwer är hemma själva.

Jag slängde ihop en potatisgratäng och stekte tjockkorv. Mumma:) Medans jag åt min lyxiga mat så satte jag igång "Sommaren med Göran". När den var slut så blev det nästa svenska film- "Heartbreak hotel" (och där är jag nu).


Idag var vi en sväng på stan. Det var massa jippon och grejer. Oliwer hoppade hoppborg, fick glass, banan, ballong och en godispåse.

När vi hade gått klart på stan så köpte vi en vaniljlängd och åkte ut till Farmor och Farfar:).



Lillhjärtat ute hos Farmor och Farfar:)


Jag hade kameran med mig och Darlingens lillasyster ville testa den och tog med Zelda ut i skogen för en liten fotorunda. Ca 116bilder senare kommer de tillbaka igen, blev en hel del fina bilder.




Världens finaste hund♥







En mysig kille med en mysig vovve:)



Imorgon kommer Darlingens bror med flickvän på besök. Jag tänkte slänga ihop en kladdig kladdkaka:) Blir kanoners:)

Hoppas att Ni har haft en jättebra dag!!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0