En månad kvar!

Idag, den 7e april, är det endast en liten månad kvar till Mammabloggalan 2011:)

Det kommer att bli en underbar helg i Stockholm med massor med lyx och härliga människor!





Då till det vanliga problemet, klänningen! Vad ska man ha för klänning?


Är det någon av er som läser min blogg som ska gå på galan?

Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag ska på galan och har samma problem med klädvalet. Har en backup-klänning som hänger i garderoben men den tilltalar inte mig så mycket utan vill hitta någon annan men det är svårt. Sambon tycker jag är tokig som måste "känna just det" för att ha en klänning, haha! :P En månad kvar, tiden tickar så jag hoppas jag hittar den rätte snart :P

2011-04-07 @ 10:40:32
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0