Virkat armband

Jag hittade en supermysig blogg på nätet. En tjej som kallas Fiff som virkar. Jag är väldigt impad över att man kan virka så mycket roliga saker. (Jag kan typ virka ett långt snöre)

Hon hade virkat ett jättesött armband till sig själv och eftersom att jag jobbar inom Securitas och måste dölja tatueringar för att få jobba med kortärmad skjorta så frågade jag henne om hon ville virka ett till mig.

Jag gav henne mina mått och önskade "Securitas färgerna" (Svart, grått och rött).

Resultatet blev det här;





Visst blev det fint?!
Dock så har jag det på högerhanden när jag jobbar, vänsterhandens tatueringar döljer jag på andra sätt:)

Postat av: Fiff

Åh, så skoj att du gjorde ett inlägg! Då kan jag ju låna bilderna och använda när jag skriver ett inlägg, om du inte protesterar! ;-) O sen kallar jag ju mig för Fiff, utan i på slutet alltså... det slank kanske med när du länkade :-) Ha det fint!

2010-09-16 @ 22:33:30
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/
Postat av: Kaj

Naaajs

2010-09-17 @ 07:19:45
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0