Tråktisdag

Idag har varit en riktig slapp och tråkig tisdag. Jag och Oliwer har lekt massor i hans rum. Han har bjudit på mat och fika och sen på kaffe och saft:) Bara att hoppas på att han blir kock. Han gillar verkligen att leka i sitt kök:)


Vi tog med mina föräldrar och besökte Citygross. Jag bytte ut min tomma kolsyrepatron bla, så nu kan vi dricka kolsyrat vatten igen och hyllorna är påfyllda med mat och annat bra:)

Innan Citygross besökte vi Öppenhand. Jag var ute efter en till Duplohink. Det hittade jag, och sen blev det lite småsaker. Kan fota det imorgon om ni är intresserade.
Jag köpte en fin flaska till min pappa oxå:) Visar bild på den senare, den är ju hemma hos dem nu.

Nu är det dags att besöka sängen. Är jättetrött och klockan ringer som vanligt 3.20 imorgon. Skönt att det bara är jobb onsdag och torsdag denna veckan:)

God natt!



Postat av: Fiff

Heej! Så roligt att du gillade armbandet! Passade det bra också? Om du vill så hade det varit skoj om du ville fota dig med armbandet, så kan jag lägga ut bilden på min blogg. Om du tycker det är ok? Såklart lägger jag en länk till din blogg i så fall :-) Sov gott!

2010-09-14 @ 22:08:27
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0