Spya

Jaha. Jag trodde att jag skulle få en lugn och skön kväll för mig själv. Tji fick jag!
Oliwer somnade i babysittern med vällingflaskan i munnen. Jag bar in honom till hans säng och han började hosta. Han hostade tills han kräktes. På hela sin kudde. Jag lyfte upp honom snabbt och sprang in i badrummet. Där kräktes han ner hela sig och större delen av badrumsgolvet.

När han väl fick av sig sin äckliga nerspydda pyjamas och fick sätta sig i sin balja blev han en mycket glad kille.

Jag hoppas verkligen att det bara var att han var full i magen och hostade. Jag hoppas verkligen inte att han ska bli sjuk nu. Stackarn!






Så här låg mina gosisar i soffan tidigare ikväll:)


Kom igen nu. Kommentera lite!!:) Jag behöver nåt roligt att läsa nu efter att ha torkat spyor:S

Postat av: Kollega

Blir Zelda aldrig...vad ska man säga..arg för att Oliwer håller på med henne? Jag menar barn kan ha svårt att förstå när enough is enough. Går hon bara iväg då? :) Eller skäller hon lite?



Söt bild oavsett.

2010-09-03 @ 00:08:26
Postat av: Tine

Babysitter? Är han inte lite stor för den?=)

2010-09-03 @ 08:19:13
URL: http://monkeyhey.blogg.se/
Postat av: Lindet

hej!



jag har inte fått min vinst ännu (noka) :S

Har du haft någon kontakt med dem?



får man välja smak tar jag gärna choklad :)



kram lindet

2010-09-03 @ 09:33:10
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0