Spel och ram

Innan jag åkte och hämtade Oliwer på dagis idag åkte jag förbi en loppis. Vad jag var ute efter låter jag vara osagt, men jag har ett skojsigt projekt på gång (om jag hittar rätt saker). Jag kom iaf ut därifrån med ett spel. Ett sällskapsspel.



"När & fjärran". Jag har aldrig spelat det, men för 40kr är det värt att köpa det och testa:).


När jag kom till dagis satt barnen och åt mellis. Dock inte mitt barn. Han hade blivit klar tidigare och fått gå ifrån. Han satt inne vid bordet och ritade. Jag fick en stor kram och en puss när Oliwer såg mig. Han förklarade att han ritade en gubbe och sen godkände han att vi kunde åka hem:)

När vi satte oss i bilen började det tokregna. Vi åkte in till stan en sväng och besökte en annan loppis. Jag hittade en gammal ram. Den kostade en femma, så den fick följa med mig hem:)



Ett svartvitt kort på lillprinsen gjorde sig väldigt bra i den ramen:)

(Jag är ute efter ramar. Olika färger och olika former, säg gärna till om ni har sånt som ligger som ni vill ge till mig;)

Har haft en bra dag!

Hoppas att hostan och "svårt att andas" har försvunnit imorgon!!

Postat av: Kaj

Vi är gärna med på spelkväll hos dig ;)

2010-09-02 @ 21:20:57
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Kaj

Vore kul med en spelkväll :D

2010-09-02 @ 21:58:35
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0