Soff och te mys:)

Idag vaknade jag efter ca 10 timmars sömn (förutom ett litet avbrott kl 3.30, jag hade visst glömt att stänga av väckarklockan....!;)). Halsen mår bättre idag och hittills har jag bara tagit nässpray en gång;)

Killarna är ute i Jönåker och hjälper till lite hos Farmor och Farfar. Sen ska Oliwer till dagis en stund när Darlingen åker och jobbar och blir hemskjutsad av Mormor sen:). Det betyder att jag är ensam hemma nästan hela dagen.

Jag ska titta på filmer, jag ska dricka te, jag ska städa och jag ska bli frisk!



Jag köpte ett te på Ikea häromdagen. Ett ekologiskt te med smak av rabarber och vanilj. Jättegott!


Just ja!! Jag har ju inte visat mina två senaste bloggvinster:)



Den här fina ringen från Dyrberg/Kern vann jag inne hos Milla





Den här boken med tillhörande cdskiva vann jag inne hos MansonDust



Postat av: Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Vilka fina vinster! Och det där teet måste jag testa. Lät supergott :)

Kram

2010-09-01 @ 16:45:55
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0