Regnh*e!

Idag vaknade Oliwer vid 8. Vi gick upp och tittade lite på tv. Till kl 9 skulle jag steka ägg och bacon tänkte jag. En lite matigare frukost. Dock märkte jag att det inte fanns några bacon hemma, så det blev stekt ägg på macka istället. När det var klart så väckte jag min Darling.

Vi åkte in till stan en sväng. Det var lite modevisningar och annat jippo på stan. Målet var att se våran vän Mats gå sin modevisning:)



Han var riktigt snygg i sina Dressman kläder:)

När han hade varit uppe och gått åkte vi hemåt. USCH vad det regnade!!!

Nu ska jag packa Oliwers och min väska. Han ska sova hos mormor och morfar och jag och Darlingen ska på fest i Katrineholm:)

Ha en bra kväll!



Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Nej det var ju inte sminkning som man skulle använda till vardags... eller ens fest, men det var en cool blandning av färgerna som är "höstmodet" !



Hoppas ni får en toppenkväll! kramar

2010-09-18 @ 17:36:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Fest i Katrineholm? =) Vem väljer att åka dit frivilligt på fest. ;)

2010-09-22 @ 21:19:08
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0