Pain in the ass!

Idag har Oliwer verkligen varit pain in the ass!
Gaaaaaah!!!

Han lyssnar ingenting! Han springer runt överallt. Idag satt han fint i vagnen när vi var på stan, men så fort man släppte ner honom från vagnen så sprang han. Han tittade på mig, drog sig ur mitt grepp och sprang åt andra hållet!

När vi var och handlade förut frågade jag om han ville sitta i en sån liten bil (ni vet en sån bil med en kundvagn på). Det ville han inte, han ville ha en egen liten vagn. Det fick han såklart. Han tok racade med den! Jag fick hålla i "flaggan" hela tiden och när han släppte vagnen och jag körde den så kom han o skrek "Min vagn!!!".

När jag hade två kassar, ett paket blöjor, en hund och en unge så slet han sig loss och sprang så fort han kunde åt andra hållet. (Mot bilvägen igen. Han har gjort det förut)

Usch jag var helt genomsvettig när jag kom upp igen och skulle kunnat gråta hur lätt som helst.

Ursäkta detta astråkiga och klagande inlägg, men ibland måste man skriva av sig!

Nu är iaf Pappan hemma och jag har blivit portad från Oliwers rum;)

Dax för lite mat. Pastagratäng med kantareller och kassler:)


Vi hade iaf en jättebra lunchdate med Agnieszka idag:) Me like!



Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Tack för idag!

2010-09-23 @ 20:26:27
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch vet hur det är...Hade liknade dag jag med idag. Finnsinget värre än ungar som skriker och inte villsamtidigt som man är iväg och/eller har massa saker och göra. Jag förde en hård kamp med Hugo innan vi kom ens ut till bilen idag..



Hoppas du har en bra fredagkväll!!

2010-09-24 @ 20:38:42
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0