Oranga naglar;)

Jag hittade inte min påse med nagellack, så jag fick ta det jag hittade, dvs ett stärkande lack och ett tok orange lack.



Vet inte om jag trivs i orange lack, men jag testar några dagar;)


Nu ska jag snart åka och hämta Oliwer från dagis. Han har varit där på stödtimmar idag. 13-15.30.

I morse var vi ute och gick i nästan två timmar. Vi gick i ett lugnt och fint tempo. Oliwer fick leka lite i en lekpark och Zelda träffade sin kompis Benji så de fick leka inne i hundgården:). Jättemysigt att vara ute hela familjen:)

Nu är jag nästan helt frisk:) Det är lite hosta och svårt att andas kvar bara, men sen så, då är jag fit for fight igen:)

Hur har ni det idag?

Vad är era bästa "hemma-tips"?

Vad gör ni när ni är hemma och sjukskrivna, men ändå för pigga för att bara ligga på soffan? Kom igen nu!

Era bästa tips! Säg inte städa;)


Postat av: jcouture - KIKA IN

hejhej, hur står det till här?

2010-09-02 @ 15:50:10
URL: http://jcouture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0