Novas kalas

Idag hade jag en skön kort dag på jobbet. Jag slutade redan kl 11.15:). Jag åkte hem, bytte om och åkte och hämtade lillprinsen. Han blev glad när jag kom och jag fick en stor kram:). 

Oliwer, jag och Zelda åkte hem till Agnieszka, Nova fyllde nämligen 4 år igår, så vi skulle fira henne:).


Vi fick god tårta och Nova öppnade sina två paket. Vi kom när de andra barnen hade åkt hem, (alla utom ett), och det var nog ganska skönt. Nova, Embla och Oliwer (och Zelda såklart) lekte hur mycket som helst. De pysslade, sprang runt, skrattade och grejade med alla leksaker. Efter en stund vaknade Elton. Han blev glad över att se Zelda:)



Tre små finingar pysslar;)




Lillprinsen mumsar på en god bulle!


Födelsedagsbarnet ville inte vara med på bild, så mamman fick ordagrant hålla fast henne:D



Hahahaha:) Söta Agge och Nova:)




Elton ville iaf vara med på kort:)


Jättetack för att vi fick komma!!

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Haha så jäkla fina kort:)

2010-09-11 @ 19:01:38
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du har en award att hämta hos mig. :-) kramar

2010-09-11 @ 19:09:20
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0