me&i party

Idag hade jag ett me&i party:)

Vi blev ett glatt gäng och jag är superglad att så många kom!

Tror att vi blev 12-13st? Många var vi iaf:)

 

Tjejerna sitter och värmer upp innan partyt börjar:)





Agnieszka har hittat en fin tröja:)




Jag fick massor med presenter!! Detta supermysiga EGOkit fick jag av min Elin!





Dessa underbara muggar som jag skrev om igår fick jag av min bästa Jenny!





En supermysig burk och kolor fick jag av söta Jessica!


 
  

Jag fick rosor, en orkidée och vin av Lena, Jenny och Anne:)





Tre filmer (och en av vinflaskorn) fick jag av Karin!


 
 
Elin och Jenny:)


 

Agnieszka och Jag:)


Vill ni veta vad jag köpte??

 


Jag vill ha hem kläderna nuuuuu:)



Jättetack till alla er som kom hit! Det var superskoj:D


Nu blir det sängen!

Kramar!

Postat av: Sara Thoresen



Trånga stövlar ...



Oliwer ber sin dagisfröken Hjälpa Honom Att ta på sig stövlarna Innan han Skall gå ut. De är jättebesvärliga Att ta på och fröken Måste Verkligen Göra världens ansträngning för Att utföra uppdraget. När äntligen stövlarna sitter på så säger Oliwer:

- De sitter på fel fot!

Fröken tror Inte SINA ögon När hon konstaterar Att det är som Oliwer säger, stövlarna sitter fel. Hon drar som en dåre i 3 minuter för Att ta av dem och Sätter sedan på dem igen med en superansträngning. Då säger Oliwer:

-Det är inte mina stövlar!

Fröken andas djupt några gånger och Lägger på känslorna för Att inte Skada lilla Oliwer på som tittar henne med fiskblick.

- Ok, Säger hon, vi tar av dem då!

Och Sätter igång med Samma träning som tidigare.

- Varför sa du inte det tidigare? frågar hon När hon är klar.

Oliwer svarar då:

- Det är inte mina stövlar, de är Brorsans, men mamma vill Att jag Skall ha dem!

Fröken börjar gråta och mycket behärskad fast bestämd Sätter hon på stövlarna för en tredje gång. Sedan lyfter hon upp Oliwer, Sätter på Honom jacka, mössa och Halsduk och frågar:

- Var är dina vantar?

- Jag la dom i stövlarna.



Visst är bar härliga?



2010-09-18 @ 02:32:31
Postat av: Kaj

Ser ut som en trevlig kväll o jag tror att jag vet vad din partypose är, haha :P

2010-09-18 @ 07:35:05
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Mamma och Mormor

Tack så mycket för en trevlig kväll!!

Kram!

2010-09-18 @ 09:09:09
Postat av: Carolina

Härliga bilder, verkar som en toppenkväll o superfina kläder har du köpt! Kramar

2010-09-18 @ 09:30:06
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0