Lång sovmorgon!

Jag känner mig pigg och utvilad! Åh vad det känns skönt!

Igår kom Mamma och Pappa hit. De hade med sig en god skinka och purjopaj. Vi bjöd på kräftor. Jag och mamma åt så många att de nästan ploppade ut ur öronen;)

När jag kom hem igår stod det här superfina smideshuset på hyllan:) Exakt där jag ville ha det;)



Tack mina älskade killar!!

Idag ska jag återigen ut på svampjakt. Det blir på "mitt" ställe. Hoppas att jag kan hitta några:)
Fast bara det att vara i skogen, helt själv, få lugn och ro, det kan man leva länge på!



Ha en underbar dag! Det ska jag ha:)

Postat av: * Linda med Cazandra *

Sån huslykta har jag oxå. Dom är så otroligt fint. Jätte fin blogg du har. Mvh Linda

2010-09-09 @ 00:18:14
URL: http://mamalindasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0