Helg!!

Japp det är helg! Vi är lediga tillsammans, (förutom att Darlingen ska jobba ett extrapass några timmar imorgon).

Jag kompade ut kl 13 idag. Kände att jag ville ha en extra lång helg:) Idag var en bra dag på jobbet, en av våra (högre) chefer (från Arlanda) var där och hälsade på. Hon hade lite kvalitetskontroll och hon fullkomligt öste beröm över oss! Gissa om vi tog åt oss allihop! Så skoj att höra!

Nu har jag sovit lite. Behövdes inför kvällens föreläsning. Det är en föreläsning om digital systemkamera. Ska bli jätteintressant och på måndag börjar själva kursen "Digital systemkamera". Jag hoppas på att lära mig massor och kunna ta lite bättre bilder;)





Postat av: Lilla jag

Vad är det för rolig kurs?

2010-09-30 @ 20:54:59
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0