Garageport

Nu ska vi åka ut mot svärföräldrarna och hjälpa till att sätta upp en ny garageport:)

Jag hoppas att vi kommer ut i skogen en sväng oxå:) Idag känner jag att jag kommer hitta massor med svamp:)



Oliwer och jag satt och tittade när hans blåa adidasskor fick sig en svängom i tvättmaskinen igår:) Oj så rena och fina de blev:)




Hihihihi:)



Vi har gått igenom allt i nya spelet två gånger nu (Oliwer hällde ut alla kort på golvet, så det var bara att börja om igen....)



Vem vill komma hit på spelkväll?! Det kommer bli många roliga timmar med nya spelet:)

Ha en bra dag!

Postat av: Lindet

Okej då kommer den nog snart:)



Ja men absolut går det också bra :) Tack ska du ha!



kram

2010-09-03 @ 11:36:59
URL: http://lindet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0