En trött mamma




(Världens bästa Takida!)



Usch det är en trött och grinig mamma som min stackars prins får umgås med idag.

Jag hade två lediga dagar att sova ut på, onsdag och torsdag. Igår skulle Oliwer vara på dagis kl 8.15 så klockan ringde 7. Idag kom min väckarklocka in vid 7 och sa "Vakna Mamma!".

Jag ville verkligen sova ut idag! Nu kommer det tre arbetsdagar och det betyder att jag ska gå upp kl 3.20 alla tre dagarna.
Det är ingen mening med att vara bitter, det är bara att kliva upp och se glad ut. Jag får väl sova ut på måndag kanske...

Idag ska jag och barnen in till stan. Jag har några ärenden i city, och så blir det lunch med Agnieszka. Hoppas på en promenad oxå. Skulle sitta fint.
Jag har faktiskt lite träningsvärk i magen sen igår:). Det är bra, då gav ju träningen lite resultat?



En giraff som gick förbi våran bil sist vi åkte safariparken:)


Hoppas att ni alla får en bra dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0