En fråga till

Johanna hade en fråga;

Varför kallar du honom för Darlingen, varför blev det just det? har du alltid gjort det och kallar du honom för det hemma med (alltså inte bara i bloggen)?

Ja
det började väl med att vi tittade på Yrrol, vi gillar den filmen båda två mycket och jag började kalla honom för Darlingen. Alltså ni vet Cosbylainen i Yrrol. De säger ju "Darrrrrling, rasta muttan simolainen". Så det är med "finsk" brytning som jag kallar honom Darrrrling, fast i bloggen skriver jag bara Darling.
Japp, hemma brukar han heta Darrrling eller Bebbe:) Jag har kallat honom för det så länge jag kan minnas;)



Cosbylainen.



Idag ska vi åka ut till Farmor och Farfar. Jag ska bege mig ut i skogen några timmar. Åh vad härligt det ska bli!! Jag har saknat det den här helgen!

Jag har precis betalat räkningar. Hade inte så många denna månad vilket är väldigt skönt eftersom att jag inte fick så mycket lön (jobbade ju bara 5 dagar i aug).
Fotokursen är betald nu iaf:) Woho!! Blir kanonbra!

Vad ska ni göra idag?






Postat av: Michelle

Tack detsamma fina du! <3

2010-09-27 @ 12:54:53
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Thiffy

Nifiken, vad är det för fotokurs som du ska gå? :)

2010-09-27 @ 13:50:05
URL: http://thiffy.blogg.se/
Postat av: Johanna

aa tack för svaret, har funderat på det ett tag men aldrig kommit mej för att svara. hihi.

åhh tack för tipset om lådorna, hittade nu på ikeas hemsida! dom ser bra och stabila ut, kanon! ska nämligen till ikea igen på onsdag men nu med min mamma och syster och tänkte köpa lådor till hyllan då. :)

kramar!

2010-09-27 @ 21:23:14
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0