Duktig

Idag har jag varit duktig.

Klockan 8.10 befann jag mig hos tandläkaren. Ett hål skulle lagas. Jag skrek inte en enda gång;) (Nej jag är inte rädd för tandläkare). Med halva käften bedövad gick jag förbi vårdcentralen och beställde lite ny astmamedicin. När jag kom hem igen så bytte jag om och begav mig till skogen!

Denna gång en skog i närheten av vårat hem. Jag har aldrig letat svamp i den skogen förut, men det fanns faktiskt mycket kantareller där oxå;)

Jag lyxade till det idag och plockade alla fina kantareller i en korg:). Stora fina kantareller fanns det:). Sen att det började spöregna, det gjorde inte mig så mycket.

Nu har jag rensat alla kantareller och lunchen ska göras. Darlingen och Oliwer har varit och handlat, men jag tror att det blir kokt potatis och något kött + mina älskade smörstekta kantareller.




(gammal bild)

Ja, idag blir det en bra dag! Bedövningen börjar släppa nu och på radion spelar dem Takida!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0