Dagen med Kusinen

Idag åkte jag, Oliwer och Zelda till min kusin Lotta utanför Eskilstuna:).

Vi började dagen med att besöka en bakluckeloppis. Jag fyndade några (asfula) väskor till mammas jobb. Barnen ska ha dem att leka med. Sen hittade jag en kundkorg med frukt/grönsaker till Oliwer. Hela 15 kronor gick det på och han har lekt hur mycket som helst med dem:)




Sanne fick en trehjuling. Den provcyklades genast av det lilla paret:)



Det var två st väldigt nöjda små barn som åkte runt;)


Vi åkte vidare till ett annat ställe, det var "öppet hus" i en väderkvarn och loppis jämte den. Även där fyndade jag lite;). Surprice:)



Kanonsmidiga MER hållare i hårdplast. 1kr styck. Jag roffade åt mig båda två lite snabbt;)




Jättefin gammal kvarn. Välbehållen:)

Vi hamnade inne i ett gammalt museum oxå. Det fanns allt från gamla skolbänkar till gamla skor till gamla vävstolar.

 

När vi kom tillbaka så var vi ute på en promenad. Två timmar var vi ute och gick. Det var underbart skönt!

Zelda och Ippi sprang runt, badade i diken och hämtade pinnar:)



Världens sötaste Sanne!! ♥




Bästaste kusinen!! ♥




Världens bästaste lilla kille!! ♥ (med en mygga i pannan)



När vi hade lämnat Oliwer på dagis ikväll försökte jag göra mig snygg...



Jag hoppas verkligen att det är som folk säger att "Skönhet kommer inifrån";)


God natt!

Postat av: MAMMABEA.SE BF 13/10

Aldrig hört om merhållare. Men de kan väl vara bra att ha de också haha :P

2010-09-05 @ 23:42:49
URL: http://mammabea.se
Postat av: Fiff

Hej, har du sett att jag har mailat dig om armbandet? Det är klart!

2010-09-06 @ 09:12:01
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0