Tågbana

När jag besökte loppisen häromdagen så såg jag en låda med tågbana. Det var massor med räls, ett lok och tre vagnar för 150kr. Jag köpte det inte då, men kunde inte släppa den ur tanken.

Idag efter jobbet åkte jag ner till loppisen och den fanns kvar! Jag ryckte åt mig den lite snabbt och är galet nöjd:)






Dagen gick snabbt idag på jobbet. Det rullade på lugnt och fint och jag lärde mig lite nya saker.


Om en timme ska jag åka in mot stan, det är dags för fotokurs igen:) Desvärre har jag inte riktigt gjort läxan, men jag ska fixa lite med den nu.

Jag har galet ont i magen oxå. Gaaah hoppas verkligen att det går över!

Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vilket fynd!! Du verkar har ett riktigt öga för sånt, ta med mej nån gång ;)



Kramar

2010-10-18 @ 20:24:20
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Perfekt att fynda sånt begagnat. För det är ju inget som går att leka sönder (om man inte har en hemsk unge som är ute för att förstöra, haha). Och du fick det för en billig peng, sånt gillas! :)

Kramar

2010-10-18 @ 20:55:54
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0