Oliwer Johansson?

Idag fick jag ett stort brev med posten. Det var en vinst som jag vann inne hos Gladagrodan.se´s facebooksida. När jag öppnade blev jag riktigt besviken.



Ser ni vad det står? Oliwer Johansson.




Han heter faktiskt Eriksson...

Jag har mailat och sagt att jag hoppas på att få nya.

Annars var de kanonfina. Fina färger och verkar vara lätta att använda, men vi kan ju inte använda dem nu när det står fel efternamn...!


Postat av: Amanda

Men så tokigt det kan bli! :/

Förstår du blev besviken, det hade jag med blivit. Tror dock inte det är något problem. Du kommer säkert att få nya. är ju inte du som gjort en tabbe.

Kram

2010-10-01 @ 15:24:29
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

hej hopp vilket fel, jag hade blivit väldigt besviken om jag fått hem med fel namn:(



kramar

2010-10-01 @ 15:48:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0