Noka dag 3

Nu har det gått två dagar och jag är inne på den tredje. Ja tredje Nokadagen alltså. Jag har bytt ut några mål per dag mot Noka. Igår bytte jag ut alla mål. Idag har jag bytt ut två mål hittills, och det kommer att stanna på två idag för jag och Darlingen ska åka på Mamma Mia musikalen i Linköping! :)





Tillbaka till Noka igen då;).

Inne hos
Muppsan är det en galet bra grej som körs! Man ska byta ut minst ett mål mat varje dag mot Noka, i två veckor, och sen kommer en vinnare att dras. Vet ni vad vinsten är? En spa upplevelse för ca 2000kr! Det är ju helt galet bra pris! Vilken bra tävling oxå!

Man tjänar ju på det även om man inte lyckas knipa hem detta superpris!


Postat av: Carolina

Du är sååå duktig söta - håller tummarna för dig i Muppsans tävling! Hoppas ni får det riktigt mysigt ikväll! <3 Kramar

2010-10-06 @ 18:14:13
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Milla

Du är så himla duktig gumman!! Håller tummarna :)



Kramar

2010-10-06 @ 20:14:49
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0