Loppisdag!

Idag ska jag släpa runt min lilla familj till lite olika loppisar. Jag har som vanligt lite olika idéer på olika projekt. Vi får väl se om vi kan hitta något skoj som  jag kan ha användning för;)

Igårkväll åkte vi och handlade lite grejer för att vi skulle äta grönsakssoppa. Vi skulle bara förbi mina föräldrar en snabbis, men blev bjudna på räkrisotto och blev kvar hela kvällen. När vi kom hem somnade vi nästan innan vi hade hunnit lägga oss i sängen;)

Jag börjar bli gammal. Somnade innan midnatt;) (Inte kan det bero på att jag går upp 3.20 alla mina arbetsdagar?)

Tänkte lägga upp lite bilder, men det verkar inte som att blogg.se vill samarbeta?
Någon mer som har problem med det?

Hoppas att det funkar senare i dag.

Ha en bra dag!

Postat av: sofi

MIDNATT? hihi jag somnade innan 22.00 igår :P

2010-10-02 @ 18:27:05
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0