Fotokurs del 3

Idag var det dags för fotokursens nästsista tillfälle (på grundkursen). Vi tittade och beundrade varandras bilder och sen testade vi lite olika inställningar.





Ser ni skillnaden? Vi har bla ändrat ISO tal och testat oss fram:)


Jätteskoj att lära sig lite nya saker. Ska nog försöka få tid till en fotorunda imorgon efter jobbet när jag har hämtat Oliwer på dagis.


På onsdag åker jag till MILANO!

God natt:)




(Mina kompisar på kursen gillade den här bilden;))

Postat av: Kaj

Vad kul med Milanoresa! :)



Den där bilden känner jag igen, måste nästan vara tagen på samma plats som bilden i Aggies blogg :D

2010-10-18 @ 21:40:43
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0