Ett mål

Idag har jag bara bytt ut ett enda mål mot Noka. Frukosten. Desvärre hade jag glömt min shaker hemma, så jag fick blanda i ett vanligt glas och tokvispa ihop den, men det funkade det oxå. Är man klantig så är man. Imorgon ska jag oxå byta ut frukosten mot en shake. Jag gillar det. Smidigt och bra. Sen har jag faktiskt köpt en hel kyckling:) Ska ta med den till jobbet och rensa den imorgon, så får Darlingen oxå lunch imorgon. (Han jobbar eftermiddag). Blir perfa. Åh vad jag ser fram emot att äta min kyckling:)

Näe, nu har Oliwer somnat (tror jag) och jag ska oxå krypa ner i sängen. Upp tidigt imorgonbitti igen!


Postat av: Jenny B

Duktiga du som kämpar med NOKA! Jätte fin bild på Zelda =)

2010-10-19 @ 09:05:45
Postat av: Britta bloggar

Vad duktig du är!

2010-10-19 @ 21:47:22
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0