En ledig fixardag

6.40 vaknade lillprinsen idag. Jaja, likabra att vakna och gå upp, börjar ju jobba imorgon igen, tre dagar, sen ledig tre dagar! Woho;)

Darlingen är ute i skogen sen några timmar. Älgjakten har börjat. Honom kommer jag nog inte få se så mycket av den här veckan... Men bara att hoppas att det ger lite utdelning;)

Idag ska ev jag och en kollega "inreda" lite hemma hos en manlig kollega. Han frågade om vi kunde fixa till hans lägenhet lite om vi fick pengar att handla för. Jamen självklart svarade vi;). Det ska bli jätteskoj:) Måste bara vänta tills Darlingen kommer hem igen. Oliwer är inte riktigt pigg, så han får en innedag idag. Jag undrar om han har nån mer tand på g eftersom att han dregglar massor.


I kväll är det dags för fotokursen igen. Åh vad jag längtar! Fick sån mersmak igår när jag var ute och bilderna blev precis som jag vill!

Kursen jag går nu är nybörjarkursen på systemkamera och jag har anmält mig till fortsättningskursen oxå. Det är verkligen jätteskoj!





Hoppas att ni får en bra dag! ♥

Postat av: madeleine

Jag har två, vill du ha en? ;-)

2010-10-11 @ 09:12:51
URL: http://muppsan.com
Postat av: Therese

Tidiga mornar är inge skoj alls. Min barn vaknar sällan efter 6.30. Imorse var jag så sjuuukt trött.



Hoppas ni får en mysig dag!

2010-10-11 @ 12:28:55
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Vilket datum på fortsättningskursen valde du, så kan jag ta samma, om du vill gå samtidigt som mig vill säga ;)



kramar

2010-10-11 @ 21:57:11
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0