1 oktober

Det är redan 1 oktober. Det är ju hela galet! Tiden går alldeles för fort! Snart är det jul!

Jag gillar iofs både hösten och vintern (visst, det kan bli "för mycket av det goda", men oftast så gillar jag alla årstider. Jag är en sån som "utnyttjar" mörkret fullt ut och tänder massor med smålampor och ljus. Fick hem mina fina nya ljusstakar från Partyliye häromdagen oxå, så vi testade dem igår. Åh vad fina de är:)




(Bild från partylite.se)


Darlingen jobbar extra idag. Ett ganska luddigt pass, han visste att han skulle börja kl 10, men vet inte när han slutar...!

Oliwer leker i sitt rum och jag sitter i soffan och tittar på "Barnkanalen". Haha. Har precis ätit några mackor och dricker kaffe. Fusklatte is the shit:)


Jag kanske ska ta och gå igenom alla anteckningar från gårdagens föreläsning och pilla lite med kameran;) Oliwer får väl leka modell, han tycker att det är såååå roligt;)

Vad har ni för er idag?


Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Jag har jobbat, men slutade tidigare än det var sagt från början!

2010-10-01 @ 16:28:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0