Ullared roadtrip

I tisdags efter jobbet rullade vi ner mot Ullared och Gekås. Vi (Jag, Jenny och Sandra) kom fram vid 18 och gick in i på Gekås. Två timmar senare kom vi ut igen och åkte mot stugan som vi hyrde på campingen.

Vi drack lite vin, åt popcorn, gick igenom dagens köp och skrattade tills vi grät;). Vi hade riktigt roligt! Eftersom att vi alla tre hade jobbat tidigt på morgonen så blev det sängen ganska tidigt. Jag fick sova i överslafen. Jag var helt säker på att jag skulle ramla ner, men det gick bra;)

Dagen efter vaknade vi ganska skapligt och åt frukost, städade stugan och pratade skit.

Var väl utcheckade lite före 9 och åkte mot Gekås. Fick inte en lika bra parkeringsplats som dagen innan, men vi fick iaf en plats;)

Tre timmar och flera tusenlappar senare gick vi ut igen. Åt lite thaimat och åkte hemåt.

Jag har fotat lite grann under resans gång, men gjorde något så klantigt igår att jag råkade radera alla bilder:(. Jag tittade på bilderna i datorn, sen tog jag ut sd kortet, stoppade tbx det i kameran och kom på att jag inte hade raderat dem, så jag gjorde det manuellt i kameran. Sen när jag skulle blogga så såg jag mitt misstag. Jag förde aldrig över dem till datorn....! Gaaah!

Det var några fina solnedgångsbilder på Brahehus och några bilder från stugan. De andra på alla saker som jag har köpt hade jag tagit hemma. Men skapligt irriterande!!

I ren frustration fotade jag några av sakerna jag köpte igen. Här kommer dem;

 
 


 

Det var några bilder på sakerna jag köpte.

Vad jag köpte? Tre klänningar, jeans, trosor, strumpor, sovkläder, strumpbyxor, leggings, ett linne, några bälten och en tröja till mig (förmodligen fler saker som jag inte kommer ihåg nu).

Två par jeans, en tröja, kalsonger, underställ, strumpor med mera till Darlingen.
Leksaker, julklappar, presenter, julpapper, presentpapper och massa andra bra att ha saker.

Nu är min shoppingtarm stillad ett tag;). Blir nog en Ullaredsresa till ett halvår/år:)

Tack tjejer för en galen resa!!

Postat av: jennyb

det var verkligen en jättebra resa =D

Det gör vi garanterat om igen.

Puss på dig!

2010-11-18 @ 12:51:48
Postat av: Sandra

Tack själv!

Det var sanslöst roligt att få åka med er!!!

Nu har jag jobbat klart för idag och det är dags för en tupplur. Är slut efter denna hektiskta vecka...

Men vi ses på söndag! hihi

2010-11-18 @ 13:52:37
Postat av: Kaj

Härligt med shopping :D

2010-11-18 @ 14:44:48
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: britta Bloggar

åh vad kul med shopping!

2010-11-18 @ 16:19:54
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Lina

Tack snälla för dina fina ord!!!



Åhh vad avis jag blir. Jag vill oxå åka till Ullared. Har aldrig varit där men skulle så gärna vilja spendera mina surt tjänade slantar där =)

2010-11-18 @ 16:55:07
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Härlig shopping! Nästa gång kanske jag kan följa med?!?! kramar

2010-11-18 @ 19:08:10
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0