Projekt Sekretär

Som ni vet så älskar jag olika projekt. Det kan vara små projekt och det kan vara stora projekt. Göra olika former av smycken och även möbler är en hit. Jag gillar att förrändra saker. Att skapa saker.

Jag har en kategori som heter "Pyssel och sånt" ta gärna en kik där om ni vill se vad jag har "lekt" med förut. Det är inte alltid jag kommer ihåg att placera pysselinläggen i rätt kategori, men jag försöker;)

Nu har jag iaf fått ett nytt projekt. Det var en kollega som frågade lite allmänt på jobbet häromdagen om någon var intresserad av en sekretär (stavning?!). Jag frågade vad det var för någon, och vad hon skulle ha för den. Hon visade bilder på den och ville ha 300kr. Givet! Vi hämtade hem den i helgen och jag har längtat efter att få sätta tänderna i den;)







Så här ser det ut just nu. Jag tror att det kommer bli jättebra:).

Vad tror ni? Den ska placeras i vårat sovrum jämte Darlingens sida sen när den är färdig:)


Postat av: KAJ ♥

Vi har en gammal byrå och spegel i hallen som vi tänkte försöka bli av med när vi flyttar, kanske något du är intresserad av? Den var vit förut, men jag har målat den blå... Du kanske kan hitta på nåt kul med den om du är intresserad av sånt :)

2010-11-22 @ 17:54:42
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Kommer bli fint!

2010-11-22 @ 18:09:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Kommer att bli jätte fint! Gillar också när man har projekt att ta tag i. Men just nu har jag flera stycken och jag vet inte alls när jag ska få tid till dom. Det är tre sängbord + ett sängbord som jag ska göra om till en leksaksspis....

Kram

2010-11-22 @ 21:29:47
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0