Onsdag

Nu har vi verkligen lågsäsong på jobbet. Det märks. Väldigt få människor som är ute och reser, vilket betyder låååånga och långsamma dagar för oss som jobbar. Men snart börjar julrushen igen, då blir det fart på dagarna, och det gillar jag. Jag kommer nästan jobba ihjäl mig i december;) Money, money, moneeey;)

Om två timmar ska vi bege oss mot dagis. Oliwer ska sova där i natt och direkt efter det ska vi till gymmet. Hoppas att det inte är jättemycket folk idag (vilket det nog är eftersom att det är "pröva på" 18-20). Jag tänkte springa en stund och sen köra lite cirkelträning.

Jag är så galet nöjd, jag har kommit på några superbra julklappar och har precis klickat hem Darlingens 30 års present:D (Ja, han fyller 30 på julafton, och då får jag skämma bort honom:))


En dag kvar att jobba den här veckan sen blir det ledig helg. Tre dagars ledigt innan tokjobbet i dec börjar:)

Det är bara en månad kvar till julafton, oj så fort tiden går!
Jag hinner inte riktigt med!


Idag har jag varit duktig och bytt ut tre mål mot NOKA. Hittills. Frukost, lunch, middag. frukosten och middagen blev vaniljshake och lunchen tog jag kycklingnudlar och sallad. Kvällsmaten efter gymmet idag kommer oxå att bli en shake. Så idag blev det en bra NOKAdag:)

Jag är ju med i en utmaning som Muppsan håller på sin blogg, man ska byta ut minst ett mål mat per dag mot NOKA. Utmaningen håller på i två veckor och man kan vinna finfina priser!:)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0