Idag

Vi lämnade Oliwer på dagis imorse. Han hade stödtid idag. När han var lämnad åkte jag och Darlingen och tränade.

Efter träningen handlade vi och sen var det dags att hämta Oliwer igen. Tiden går väldigt fort vissa dagar!

Det har snöat hela dagen oxå, så nu är det snöigt och isigt ute. Imorgon blir det att gå upp en stund tidigare så jag hinner till jobbet i tid. Jag gillar iofs snön, men inte när det är slaskigt, kallt och snö som yr.

Nu blir det en kvällsshake och sen blir det sängen.

Jag som skulle byta ut två måltider per dag första veckan i Muppsans Noka utmaning, men idag "hann" jag bara med en... Vi hoppade över frukosten och tog lunchen direkt.
Haha, bättre "lycka" imorgon;)


God natt alla fina:)



Hittade förresten riktigt bra saker i Guldfynds reklamblad. Oliwer bara måste ha det där Musse Pigg setet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0