Ett litet inlägg

Jag tänkte att jag skulle skriva några rader.

Hej förresten:) Allt bra med er?
Jag mår jättebra, dock är jag väldigt trött. Jobbar som vanligt hela helgen. Bara förmiddagspass, och det sliter på kroppen. Efter att ha börjat jobba 4.30 (nästan) varje arbetspass under ett år så känns det i kroppen. Jag lovar.

Direkt efter jobbet idag åkte vi till Sporthallen. Vi skulle kika på ONYX. De vann med 8-5 och min bror var duktig och gjorde två st mål:) Duktig bror:D

Jag åkte och handlade lite mat och åkte hem och fixade tacos. Min bror kom över och vi hade våran obligatoriska tacoshelg med tända ljus. Till efterrätt blev det chokladpudding:)

Nu slötittar jag lite på "Så mycket bättre". Men tanken är att gå och sova alldeles strax.


Hur är det med er? Det var ganska längesen jag fick någon kommentar, jag vet att jag är kass på att både läsa bloggar och kommentera under mina jobbhelger. Men om ni lämnar ett spår inne hos mig så lämnar jag hos er, bra va?





Bilder från Bergamo oktober 2010.

Postat av: KAJ ♥

Mysigt med tacokväll. Det åt vi igår, då skar jag upp min tumme :D

2010-11-20 @ 21:12:16
URL: http://kajsworld.wordpress.com/
Postat av: Mamma

Tänk vilken härlig dag vi hade i Bergamo. Kram!!

2010-11-21 @ 10:21:35
Postat av: Britta Bloggar

Hoppas du har en fin söndagkväll! Jag har precis lagt upp en ny rolig tävling om du vill vara med!

2010-11-21 @ 19:40:26
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0