Dag 09 – Min tro

Hmmm, min tro?

Det här var en klurig fråga. Vad tror jag på?

Jo, nu vet jag. Jag tror på ödet. Jag tror att allt har en mening. Att jag hamnade ute på flygplatsen, träffade min Darling, fick världens finaste son.
Att jag bodde i Växjö i några månader med återvände hem igen.

Jag tror att hade jag inte fått mina missfall innan Oliwer så hade det inte varit Oliwer som kom till oss. Missfallen efter Oliwer har säkert oxå haft något gott med sig. Även om det inte alltid känns så.

Ja, jag har fått några missfall
. 4 st för att vara exakt. Jag vet att jag inte har skrivit något om det här. Jag vet inte varför jag skriver det här nu heller. Antar att jag har fattat att det inte var mitt fel, utan just ödet. Ett missfall blir när något inte står rätt till. Det är bara att acceptera. Det finns en mening med allt.

Det är vad jag tror på.

Postat av: Petra

Men åh - då var han inte så liten när han kom ;-) William kom i v 31+6 och vägde bara 1,7 kg ;-)



Och jag håller med dig om känslorna kring missfall - jag känner precis som du - det är ödet och något man måste acceptera... eller rättare sagt - man har inget val... det är tufft och få skriver om det...



Glitterkalender är en sån där gammal variant i papper full med glitter på - som man hade när man var liten - jag brukar köpa såna i Gamla Stan till knattarna - mest för att jag tycker om dem... ;-)



Kram

2010-11-30 @ 21:56:47
URL: http://bloggen.willvin.se/
Postat av: claudia79

Tror att det är en del i bearbetningsprocessen när det gäller jobbiga saker i livet; att acceptera att vissa saker är svåra att förstå varför de händer...men som du skriver verkar du ju hantera det som är så tråkigt att vara med om (har själv varit det) väldigt bra ändå....

hoppas på det bästa för er i framtiden<3

2010-12-01 @ 07:33:27
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Stor kram till dig gumman!

Måste ses snart..

2010-12-01 @ 09:50:57
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag gör som Agnieszka och skickar en kram!

2010-12-01 @ 11:17:35
URL: http://lillabeas.blogg.se/
Postat av: Jenny B

<3 Du är en kämpe utan dess like <3

2010-12-02 @ 11:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0