Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar är födda i slutet av 50 talet och är givetvis de bästa föräldrar man kan tänka sig:)

Mamma E och Pappa O har varit tillsammans i ungefär 100 år. De är varken gifta eller förlovade, de bara bor ihop, och det funkar ju lika bra det med;)

Vi är en klassisk familj med en mamma, en pappa, en son och en dotter. Vi har gjort de klassiska resorna till varmare länder under somrarna. Främst Grekland. Vi har en båt och har varit ute på sjön en del.
Alla högtider firar vi tillsammans (alla utom nyår) och det är en självklarhet att vi ska fira dem ihop.


 

Oliwer avgudar Momo och Motta och pratar mycket och gärna om dem.

Jag kunde inte haft en bättre uppväxt.

Jag älskar er♥

Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Fint skrivet!

2010-11-24 @ 16:02:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Mamma och Mormor

Älskar dig med!!! Kram

2010-11-24 @ 17:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0