28 november- 1a advent

Idag är det första advent. Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med alls! Nyss var det ju varm sommar, vi njöt av våran semester, semestrade i Göteborg. Vill tillbaka!

Jag gillar vintern oxå. Men det är så mycket "extrajobb" med alla vinterkläder, stövlar, mössor, vantar (som åker av lite nu och då) och långkalsonger.

Fast finns det något roligare än att vara ute och åka pulka och sen gå in, värma sig och dricka något varmt:)

Igårkväll när jag tänkte gå och lägga mig vid 23 tiden så fick jag ett ryck, jag tänkte slå in alla paketen till Oliwers paketkalender. När det var gjort så slog jag in resten av alla julklappar som jag har köpt. Darlingen hjälpte till en stund med sen gick han och la sig. Han skulle upp tidigt idag för att åka och jaga.

Kl 01 var jag klar:) Men nu är de inslagna, många paket blev det och jag har bara några få kvar att köpa:)

Jag brukar alltid vara ute i sista stund, men i år är jag ute i bra tid:) Känns kanon!

Hur är ni? Köper ni allt i sista stund eller planerar ni lång i förväg?


Vad ska ni göra idag?




En bild från i somras när Oliwer och Nova åkte tuffiståget:)



Nu har jag tagit dagens första Noka shake:) Mmmm:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0