Vann igen:)

Idag när jag och Oliwer kom hem från stan så hittade jag ett kuvert med mitt namn på. Det stod ELLE.se på kuvertet och mitt namn och adress var handskrivet. Jag rev upp kuvertet och läste;



"Grattis!

Du är en av vinnarna i vår SATC-tävling där man kunde vinna biljetter till en exklusiv visning av nya Sex and the city-filmen."

Jag har alltså vunnit två biobiljetter till SATC på Filmstagen Sergel i Stockholm på tisdag den 1 juni kl 17.45. Fyfan så skoj! En exklusiv visning? Finns det "vanliga" bio visningar och exklusiva? :)

Jag får ta med en vän, och har bestämt mig för att bjuda med Agnieszka:)


Postat av: Pia

Fan vilket flyt du har!

Tack så mycket för väggordet, det fram här om dan. Slänger ut en bild så fort jag fått tummen ur och satt upp det - vet hur jag ska göra men har inte alla "resurser" hemma än ;)

Kram

2010-05-28 @ 20:51:52
URL: http://max.vetterberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0