Promenad

Idag blev det en ca 2 timmar lång promenad med Micaela och Måns. Jag hade Zelda med mig och hon drog hur mycket som helst idag! Gissa om det var skönt att duscha nu ikväll!

När vi var på väg hem igen så var det en hund som sprang löst, den försökte leka med Zelda men det hade jag ingen lust alls med. Jag hade lite bråttom hem och försökte fortsätta gå. Hunden sprang efter oss och ägaren gick efter och ropade på hunden. Hunden och ägaren följde efter oss nästan hela vägen hem. Jag hade verkligen ingen lust att stanna och prata med honom, jag blev bara mer och mer irriterad! Kan man inte ha koll på sin hund så ska man inte ha den lös! Det är tom olagligt att ha hunden lös just nu.

Jag var så irriterad och svettig när jag kom hem!! Oliwer var grinig, jag fick i princip dra Zelda hem och jag var stressad. Gaaah!

Oliwer och jag följde med min bror och tittade på en lägenhet och sen åkte vi och handlade mat. Kyckling med strips och sallad blev det. Mumsigt:)
Hann ju köpa de underbart fina skorna oxå.

En mycket bra dag!



Dagens steg; 12 704st. Är inte riktigt nöjd, imorgon blir det fler!!

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0