Nalle Puh väggord

Idag har jag och Oliwer blivit bjudna på lunch hemma hos min vän Linn. Min vän Angelica var oxå där. Vi fick supergod laxpaj som Linn hade gjort. Mums! Ska be henne om receptet! När vi hade varit där åkte vi in till stan. Vi mötte upp en kollega och fick en STOR påse med kläder!



(Ursäkta den obäddade sängen) Som ni ser så är nästan hela sängen full med kläder! Det var massor med olika t-shirts, långärmade tröjor, byxor, linnen, shorts och skor! Rena rama julafton för mig! Tänkte namna lite av det och ta med till dagis. Kanonbra!

Kläderna ligger i två-tre lager på sängen. Åh vad mycket bra!

Vi åkte ner till lekparken i hamnen en sväng och sen åkte vi hem till Agnieszka. Vi åt glass och drack kaffe. Barnen lekte massor:). Tack för idag!! Jag fick med mig en Herman hem oxå. Får vi se om jag kan få den att överleva:P

När jag kom hem igen så satte jag upp ett väggord. (hehe, igen).
Den här gången är det ett väggord med en bild.



Som ni ser satte jag den nere i det högra hörnet på toadörren. Det blev kanonfint!




Jag gillar den! Gillar du den?

Kika in lite senare ikväll, det kanske kommer upp en tävling med just en sån i potten;)

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefint väggord! Min Herman-kaka blev supergod!



Spännnade med tävling!

kram och tack för idag!

2010-05-05 @ 18:58:55
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Pilla

Jättefin!! =)

2010-05-05 @ 19:18:03
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Vilken toksöt liten nalle puh...o jag gillar absolut texten :)

Härligt att få en massa kläder. O det är perfekt att ha sånt på dagis :)

Kramar

2010-05-05 @ 19:52:45
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Lilla jag

Söt Puh :)

2010-05-06 @ 18:03:45
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0