Möhippa

Igår hade vi en så grymt bra dag! Den varade från morgon till natten och blev superlyckad! Recept på en lyckad möhippa är;

Trevliga tjejer
Roliga aktiviteter
God mat
Fint väder


Det klaffade hur bra som helst och var kanonskoj!

Efter möhippan så mötte jag upp Darlingen och svensexegänget på krogen. Massor med folk som jag kände som var på krogen så jag har faktiskt ändrat åsikt lite om krogen. Det kan faktiskt vara skoj ute på krogen.

Vi kom hem vid 4.30. Tack Bror för skjutsen!! Jag gick upp vid 11 idag och det har varit en lugn dag. Vi har kört hem en bil till en vän, hämtat Zelda och sen ätit hos mor och far och pussat på Oliwer. Han hade varit jätteduktig som vanligt:).

Nu har vi lämnat Oliwer på dagis. Jag saknar honom grymt mycket, eftersom att jag knappt har sett honom på hela helgen. Men imorgon när jag kommer hem från jobbet så ska jag attackpussa honom:)


Nu blir det sängen. Har lite sömn att ta igen. Klockan ringer 3.20 imorgon bitti. Darlingen ska åka iväg och jobba natt alldeles strax.

Visar några av helgens bilder imorgon:)

Har ni haft en bra helg?



En bild på mig från Öland-07

Postat av: Karin

Hehe, det där kortet känner man igen ;) Skoj att möhippan var så lyckad.

Kramar

2010-05-24 @ 22:24:37
URL: http://onelifetolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0