Liiiiiten vovve!



Igår eftermiddag åkte vi hem till våra vänner Conny och Jessica. Vi skulle fika lite och hälsa på deras nya lilla familjemedlem. Det var en liten hund vid namn Charlie. Åh vilken liten hund!!!

Jag skulle lagt en linjal eller nåt jämte honom och tagit kort. Hjälp så liten den var! (Kan han ha varit 25-30cm om man "drog ut" honom?;))

Bilden ljuger lite, för man ser verkligen inte någon direkt storlek. Ska ta en bättre bild nästa gång vi är där:)

Han var så himla gosig, låg i mitt knä och sov, och barnen kom och klappade och pussade på honom ibland.



Äntligen har jag jobbat klart mina två jobbdagar. Nu väntar en ledig helg (förutom ett litet extrapass på lördag, 4.45-13).

På söndag blir det Stockholm med Agnieszka.
Mammabikten! Är det någon av er som ska dit?

Mina killar lät mig sova en stund efter jobbet och kom hem med pizza sen:) Mmmm:) Sen måste jag skryta lite oxå, när jag kom hem från jobbet idag så vad disken diskad, tvätten upphängd och lägenheten dammsugen:) Åh vad glad jag blev över det!



Hur har ni det? Kommentera gärna lite, så jag får lite mer blogglust:)

Postat av: Jeanette

Själv var de jag som hade diskat, hängt tvätt och dammsugit lägenheten samt skurat golven när min älskling kom hem..



Men annars är de bara bra här håller på för fullt med renoveringen nästa helg är de helt klart ska det vara...

2010-05-27 @ 19:42:48
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Sån söt liten hund!

Blev du inte sugen på att skaffa en du med? :)



Blir ingen mammabikt för mig...för det första så är det lite för långt (bor man i norr så gör man...) o sen så kommer lill Tore snart :) men jag hoppas o tror på att ni kommer att få en toppenfin söndag!



KRAM!

2010-05-27 @ 20:39:26
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Vi ses! :D

2010-05-28 @ 09:24:17
URL: http://salkert.se
Postat av: Petra

Vilken söööt hund ;-D åh vad man blir valpsjuk när man ser dem...



Ses på söndag och firar mor dag ihop ;-D



Kram

2010-05-28 @ 09:53:31
URL: http://www.willvindesign.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0