Jävla mms funktion!!

Imorse (i natt? kl 4) när jag satt i bilen på väg till jobbet så satt jag bara och log. Det var så underbart fint väder. Solen gick upp, det var redan ljust och det låg imma över fälten.

Jag undrade varför jag inte hade min kamera med mig, men slog bort tanken med att jag skulle aldrig hinna stanna och fota på morgonkvisten innan jobbet ändå.
Igår morse var det samma väder på morgonen och det blev en riktig kanondag. Jag såg fram emot att dagens väder skulle bli lika fint som gårdagens!

Idag efter jobbet så åkte jag hem och la mig en stund. Tänkte att jag skulle vila en timme... En stund senare vaknar jag... Det hade gått ca 2,5 timmar, och vad är det jag ser? Det regnar!

Jag och Zelda ska strax trotsa vädret och åka till affären. Ska köpa bär och keso till morgondagens frukost.



En ganska kass mobilbild över det vackra fältet vid flygplatsen! Just nu har fältet förvandlats till en sjö, så det är extra fint!

Jag skickade in den här bilden i morse, men texten kom som vanligt inte med.

Är det bara jag som har problem med det?
Varannan gång kommer texten med, och varannan står det bara "sms-inlägg".

Ikväll ska jag nog färga håret och sen pyssla lite.

Vad har ni för er?

Postat av: Agnieszka- mamma till 2

För mig krånglar inte mms/sms bloggning... ännu. Peppar peppar!

2010-05-12 @ 20:09:14
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0