Jag har flyttat!

Mjo, det känns verkligen som att jag har flyttat. Till jobbet. Har jobbat måndag, tisdag, onsdag, torsdag och sen imorgon, fredag. Jag har jobbat blandat med morgonpass och kvällspass.

Imorgon är det veckans sista pass. Ett 4.30-14.45 pass. Men det kommer nog gå ganska fort. Efter jobbet ska jag och mina killar ta en sväng på stan. Får vi se om vi hittar nåt skoj:)

Igår var jag, Oliwer och Elin i Katrineholm hos mina fina vänner. Vi grillade och snackade skit:)



Oliwer testar Jiwans keps:) Han gillar den!!


Idag fick jag ett jätteroligt mail på facebook. Jag har vunnit en tävling!!
Tävlingen gick ut på att man skulle gissa vikten på 4 st killar. Vad de väger ihop. Jag satsade på 61,2kg, och det rätta svaret var 61,1kg:)

Jag vann en valfri skötväska hos Willvin.

Jag valde en;




Den är sjukt snygg!!

Så här står det om den;

"MAGNIFICENT LEATHERETTE är skötväskan för Dig med
höga krav på design, flexibla lösningar och funktionalitet.
Skötväskan är rymlig och har många praktiska fack
och har förutom ställbar axelrem, handtag och speciella
vagnsspännen.


Facket under väskan öppnas lätt med blixtlås och
rymmer blöjor, våtservetter och skötbädd, eller kläder
och skor för en dag på stan. Detta fack gör det lätt att
organisera i väskan och lätt att hitta det man skall ha.
Eftersom facket är rymligt finns det plats för blöjor till två
barn i olika storlekar.


Materialet i WILLVIN MAGNIFICENT LEATHERETTE är
konstläder, vilket gör den både lättviktig, lätt att rengöra
och den behåller sin snygga form
och stadga.


Följande matchande tillbehör ingår i priset: Skötunderlägg, blöj-/klädpåse i nylon, flaskhållare och zipbag.

Färger: Beige, Brun"

Jag valde en beige.


Jag blev så himla glad!! Om du vill oxå vill ha en sån, så klicka in här och köp en, de kostar 1095kr.



Nu blir det sängen för mig. Klockan ringer 3.20 imorgon. God natt!





Tezzan, Oliwer och Jiwan busar;)


Postat av: Madeleine

Grattis till vinsten - fyy så orättvist, hihi :-D

2010-05-21 @ 07:57:15
URL: http://muppsan.com
Postat av: Lilla jag

Kul o vinna :)

2010-05-21 @ 13:16:22
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0