HATAR MMS funktionen!

Jag kan verkligen inte fatta varför det inte funkar varje gång jag mms-bloggar!
Ibland går det hur bra som helst, o vissa dagar står det bara "SMS-inlägg". Faan så kasst!

Någon som håller med mig?



I morse kl 4.12 skickade jag in den här bilden. Jag skrev att jag blev så glad över att det var så ljust redan när jag vaknade. Man blir genast mycket piggare!


Nu har jag iaf jobbat dagens 10 timmar 15 min och är hemma. Jag tänkte vila nu en stund innan vi ska iväg och kika på ett hus. Ska bli skoj iaf!

Hur har ni det?

Postat av: Milla

Ja, inte funkar det bra inte.. riktigt störande.

Gick det bra på visningen?



Kramar

2010-05-04 @ 21:25:01
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Du har tur som kan, jag vet inte ens hur man gör....;)

Nu blir det Desperate Housewives...



Kramiz Camilla

2010-05-04 @ 21:49:56
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0