Glass, Max och trasig TV

Efter besöket i Jönåker idag åkte jag, Oliwer och Zelda till Citygross. Vi gick runt och handlade en stund och sen kom Darlingen och mötte upp oss.

Vi handlade lite olika mat och annat skoj och Oliwer fick en liten glass. När han satt på en bänk och åt den så kom hans Farmor förbi:). Först blev Oliwer lite blyg, (antar att det var att Farmor var på fel plats?) men ganska snart så pratade han som vanligt! Han fick åka lite bil. (ni vet en sån man lägger 10kr i).

Egentligen skulle vi iväg på husvisning, men vi skippade den och åt på MAX istället. Oliwer åt nuggets.

När vi kom hem så tyckte Oliwer att han skulle slå på tv;n. Han tog en hård svamp och drämde till. Hmm... Inte bra!



Jaaa, det blev inte jättebra.... Det ser ut som ett stort stenskott.... Darlingen ska ringa till försäkringsbolaget imorgon och höra med dem vad de säger. Dock så märks inte skadan när man tittar på tv;n, eftersom att den sitter nere på den svarta kanten.


Jag hämtade iaf ut två paket idag. Två roliga paket! En Willvin väska som jag ska "blinga". Mer om det senare;). Sen kom väskan som jag vann oxå. Jag är helt kär! En så underbart fin väska!







Nu på kvällskvisten har jag lagat matlådor tills imorgon, och diskat lite. Medans jag lagade mat spelade jag och Oliwer fotboll i köket:) Han kommer att bli en grym fotbollsspelare!


Nu blir det sängen för mig! Klockan ringer 3.20 imorgon som vanligt.
Sov gott!




Mina fina killar läser kvällssaga i Oliwers lyxstol i hans rum:)

Postat av: Ajdinsmamma

sv: av någon konstig anledning finns inte klänningen kvar där :( jag har gåt in via länken i historiken men det stor finns ej! :o

2010-05-26 @ 21:29:03
URL: http://chicmommy.blogg.se/
Postat av: Petra

Roooligt att du gillar din skötväska ;-)



Är Zelda en renrasig schäfer? Jag har en helsvart schäfer ;-)



Kram

2010-05-27 @ 08:37:52
URL: http://www.willvindesign.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0